Eat. Taste. Love

Mic dejun în Swansea

“For my part, I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.” office@simplifytravel.ro

Dupa ce m-am căsătorit am fugit din Londra pentru câteva zile către pitorescul oraș maritim Swansea. Așa se face că în prima noastră dimineață petrecută acolo, ne-am hotărât să nu mâncăm la hotel. Prin urmare ne-am îmbrăcat și am ieșit să ne plimbăm prin oraș, căutând un loc să luăm micul dejun. Mi-am zis că ar trebui să începem ziua cu ceva delicious și un mic dejun copios. Mai ales că aveam poftă de ceva dulce. Mi-am amintit excursia pe care am făcut-o la Paris, unde micul dejun nu era complet fără croissant . Pe alese: cu unt, cu gem, cu ciocolată :).

Uite așa am dat peste o mică cafenea. Mai mult, locul servește mâncare hallal ( soțul meu fiind musulman), cu prețuri rezonabile și atmosferă îmbietoare. Ne-am hotărât să intrăm. Nu au croissante însă am zărit brioșe proaspăt făcute si mi-am zis că este suficient.

ole1M-am uitat la meniu însă nu m-am putut decide. În cele din urmă l-am trimis pe el să comande. ’’ Și un latte te rog’ am adaugat. Pentru comandă se merge la bar, ospătarii vin la masă doar să îți aducă mâncarea. Cât el comanda, m-am uitat în jur. Locul e curat, primitor iar celelalte mese erau ocupate într–o  miercuri dimineața la ora 10.00. Și cum soțul meu nu se grăbea să se întorcă la masă, am folosit timpul pentru a face fotografii.

Curând am primit o mică atenție dulce: comandase scones cu unt, gem de capsuni și frișcă. Delicios! Am uitat cu totul de croissante.

La scurt timp, a venit și micul dejun – tipic englezesc. Partea interesantă însă a fost includerea unui cârnat hallal de vită. Pentru prima data de când luăm micul dejun în oraș, sotul meu a mâncat un mic dejun englezesc si i-a plăcut. Gătit proaspăt și gustos. Am uitat să menționez – locul  se numește Cafe Ole. Personalul e prietenos, locul curat și cel mai important pentru noi – mâncarea e hallal. Altfel spus – dacă ajungi vreodată prin Swansea, fă-le o vizită. Noi cu siguranță ne întoarcem.