Digital & Blogging

5 sfaturi utile pentru a câștiga clienti fideli

Digital & Blogging

Simona Neata ✍ Marketing consultant & journalist ⋆ Digital Strategy, Social Media and Branding ⋆ Founder Simplify Media

Ediția din acest an Olympia Beauty 2019 din Londra a marcat cel de-al 11-lea an in care am gestionat standurilor expozitionale internationale. Iată 5 sfaturi utile pentru a câștiga afaceri & clienti fideli – nu doar vânzări unice.

1. Display-ul standului nu ar trebui să fie înghesuit sau lăsat nesupravegheat (asadar fara cești murdare de ceai sau cafea, reviste și ziare lasate la vedere, sau personal plictisit fără nimic de făcut). La fiecare expoziție, există momente în care doriți să vă puteți clona doar pentru a vă putea ocupa de toate întrebările ce vi se adreseaza. Și momente în care nu se întâmplă nimic, fiind tentat să te apuci de o gustare sau să citești cele mai recente actualizări pe Facebook. Evita să fii prins în offside și alege în loc să discuți cu vecinii de stand. Acestia pot fi ajutoare de nadejde atunci când ai nevoie de o pauza de 5 minute.

2. Nu prea multe produse afisate sau pereti de stand extrem de aglomerati cu panouri – afișajele cu tematică sunt cele mai bune, grupate în mod inteligent, astfel încât acestea să aiba legatura între ele. Panourile singulare cu mesaj puternic sunt si ele recomandate. Clienții potențiali și cumpărătorii vin deja cu o achiziție setată în minte sau caută un anumit produs. Asigurați-vă că le veți îndeplini dorințele păstrând lucrurile simple și ordonate. Nu uitați să aduceți cel mai bun produs in raza lor vizuala prin intermediul unei oferte / vânzare / reduceri atrăgătoare.

3. “Pot să vă ajut? ”cel mai rău salut pentru cumpărătorii potențiali. Evita ca trecătorii să spuna „Nu” și să plece  rapid prin realizarea contactului vizual. Intrebați în schimb „Cum sunteți?” sau „Cum vi se pare expoziția până acum?”. O alternativă bună este să-i complimentezi cu privire la alegerea accesoriilor „ce eșarfă drăguță ai” și să începi conversația cu un zâmbet. Reține: clienții sunt mereu înclinați să cumpere de la oamenii pe care ii plac.

4. Este întotdeauna o idee bună să oferiți vizitatorilor dvs. „un freebie” dacă este releolympiavant și merită păstrat. O punguta cadou sau o mostră de produse trebuie să fie întotdeauna la îndemână. Este o strategie de marketing bună atunci când o folosești cu înțelepciune și îți poate aduce vânzări viitoare fără prea mult efort.

5. Pregătiți-vă în avans mesajele de contact și ofertele din newsletter, punind ca prioritate apelurile de follow-up. Tirgurile și expozițiile se pot traduce cu ușurință în sute de conversații și întâlniri, astfel încât să pierdeți evidența potențialilor parteneri și clienți este ușor dacă nu aveți un sistem strict de înregistrare.

This post is also available in: Engleză

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

More in Digital & Blogging

???????????????????????????????

WTM Londra – lumea întreagă într-un singur loc