
Zilele trecute Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) a anunțat că va încheia un parteneriat cu compania americană Google, pe platformele căreia se vor încarca filme și proiecte, pentru promovarea turistică a României. Mai mult, odată început proiectul utilizatorii online vor putea să își exprime părerea și să ofere informații referitoare la orice destinație turistică din România. ANT are în plan și încheierea unor acorduri asemănătoare cu Facebook și YouTube. Până aici toate bune.
“Am avut prima întalnire cu reprezentanții Google. ANT va furniza date, imagini și filme pe care le-am realizat din fonduri europene, pentru a promova obiectivele turistice strategice iar dânșii ne vor pune la dispoziție platformele și programele pe care le au. Noi avem dead-line ca până la sfârșitul anului să fie încărcate măcar o parte din proiectele și filmele noastre iar până în primăvară trebuie finalizată partea aceasta de schimb de informații”, a declarat președintele ANT – Anca Pavel-Nedea.
Tot în vederea promovării turistice a României, ANT cere și sprijinul diasporei aceasta fiind “cea care te poate ajuta să generezi turiști “. Ce nu se menționează însă este modalitatea prin care diapora este implicate efectiv în promovare. Dar unde-i graba? Până acum promovarea României în afară s-a făcut în pas de melc, târâș grăbiș și mai mult în timpul târgurilor de turism, restul anului șomând grav. Pe de altă parte nu ne pierdem speranța. Suntem convinși că românii plecați din țară pot fi o sursă eficientă de promovare a României dacă li se oferă mijloacele potrivite. Astfel încât noi așteptăm cuminți un proiect coerent mai ales că, potrivit Ancăi Pavel-Nedea, anul viitor se deschid încă doua birouri de turism în afara țării – unul în Los Angeles, SUA – urmat de redeschiderea celui din Barcelona, Spania.”Birourile românești de turism din afară nu au ajuns la un maximum de eficiență. Targetul este de a eficientiza activitatea acestor birouri.” a adăugat Nedea. Iar pe voi cei care alcătuiți diaspora, vă rugăm, veniți cu idei și sugestii pentru ANT și birourile de promovare. Să fim proactivi că tot se vorbește de eficiență 🙂 .
This post is also available in: Engleză
RSS