Hai că nu poate să fie nici o surpriză în această afirmație. De câțiva ani buni suntem cu toții atât de avizi de a citi blogurile încât mirarea ar fi apărut dacă nu era așa.
Studiul realizat de compania iSense Solutions ne arată și procentajul celor dependenți de informația culeasă online. Astfel, mai mult de 58% dintre românii utilizatori de internet ( + 16 ani) citesc bloguri, declarînd că blogurile îi ajută să fie informați și le influențează părerea despre produse sau fenomene sociale.
În topul preferințelor, cele mai populare bloguri sunt cele generaliste (16%), urmate de cele culinare (11%) iar pe locul trei de blogurile de fashion/lifestyle/beauty (10%).
“Studiul nostru confirmă așteptările. Femeile sunt mai interesate de blogurile culinare și de de cele despre fashion/lifestyle/beauty (17%) într-un procent mai mare decât bărbații (5%, respectiv 2%), în timp ce blogurile jurnaliștilor și cele IT sunt accesate mai degrabă de către bărbați (13%, respectiv 8%, față de 6%, respectiv 2% femei).De asemenea, adolescenții cu vârste cuprinse între 16 și 24 ani preferă blogurile despre modă, stiluri de viață sau înfrumusețare (29%), în timp ce blogurile politice sunt urmărite în special de către persoanele peste 45 de ani (10%) sau de către pensionari (14%)”, explică Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions. Studiul mai arată și că femeile recunosc într-o proporție semnificativ mai mare decât bărbații (46% față de 35%) atunci când un blogger încearcă să promoveze un produs sau un brand.
Studiul a fost realizat online pe un eșantion de 1.014 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.
This post is also available in: Engleză

Română
English
RSS