Turist cu autocarul după modelul companiilor aeriene low-cost

Simona Neata ✍ Marketing consultant & journalist ⋆ Digital Strategy, Social Media and Branding ⋆ Founder Simplify Media

Transportul cu autocarul la prețuri variabile și nu fixe este noua strategie a CEO –ului agenției Christian Tour, Marius Pandel, de a-i determina pe români să nu facă diferența între transportul aerian low –cost și cel terestru. Introducerea transportului cu autocarul dupa modelul companiilor aeriene low-cost înseamnă că prețul biletelor  variază constant de la un euro la zeci de euro, pentru călătorii în țară dar și în străinătate, sisitemul fiind o premieră pe piața din România.

Transportul cu autocarul se va face prin firma Memento Bus, parte a grupului Christian Tour. Flota Memento Bus are în prezent 15 autocare, urmând ca numărul să urce la 25 în urma unei investiții de 3 milioane de euro. Autocarele Memento Bus vor circula către și între 30 de orașe din România și către 11 destinații din străinătate, în special în Grecia, Turcia și Ungaria. Primele curse vor începe în 15 martie, iar biletele vor fi puse în vânzare pe 1 martie.

Compania intenționează să transporte 4 milioane de pasageri cu autocarele Memento Bus în următorii trei ani. Pentru acest lucru, flota Memento Bus va creste de la 25 la 80 de autocare până în 2019.

This post is also available in: Engleză

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in

Avertisment de calatorie. Pe lista Spania, UK, Franța, SUA și Portugalia

5 sfaturi utile pentru a câștiga clienti fideli

5 motive sa vizitezi WTM London 2019

Ancona, micul oras mare